31. 10. 2009

Halloween looks:)




Janička





Kristýnka





Vcera v praci jsme meli Halloween day, ty jo byla sranda az na to ze chudaci holcicky se dost trapily se trpitky a asi aj se mnou protoze me museli tolik krat premalovat!:) Zato se jim moc omlouvam! A take moc dekuji!!!

9 komentářů:

  1. Dianko absolutně úžasné! střelené a zároveň decentní. Zeptám se ty jsi za kočičku?

    OdpovědětVymazat
  2. WOW Dianko, já málem spadla ze židle, všechna tvá líčení jsou naprosto precizní, krásná a dotažená k dokonalosti !!!!!!! Konečně žena na správném místě.
    A to první haloween líčení bych kliďo brala i na den,to je umělecký dílo
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Janiččino líčení se mi líbí úplně nejvíc! že by lesní víla?

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! To jsou úžasný líčení! Nejvíc se mi líbí tvoje, Dianko, ty oči jsou naprosto dokonalý, moc ti to takhle sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. I really like the 1st look, you really pull off green lippy!

    OdpovědětVymazat
  6. Dianko, muzu se zeptat, co bylo pouzito za stiny na tvoje cerne kourove liceni? vypada to skvele!

    ostatni liceni jsou taky super,ale tvoje kourove liceni me uchvatilo nejvic!

    lucisek_beluha

    OdpovědětVymazat
  7. Holcicky, moc moc vsem dekuji!!!!

    Lucisku, moc dekuji ale abych ti rekla pravdu tak si to vubec nepomatuju!:) Ja se ve ctvrtek juknu na nazev a pak ti to hned napisu, ju?

    OdpovědětVymazat
  8. Já ti to povím.:-D Tááákže: Naked-pigment a černé stíny Nehru,nebo tak nějak přeci. Plus Paint pot - červený Artifact. Já si to pamatuju,když jsem ta tvá heuká očka líčila já:-D Jinak máe ten blog udělanej MOOOC hezky,taky sem budu chodit:-)
    Kristýna...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails